- сфармулюйце мэты ўрока з улікам узроўню навучанасці вучняў, патрабаванняў вучэбнай праграмы, зместу вучэбнага матэрыялу;
- вызначце крытэрыі поспеху, з якімі вы пазнаёміце вучняў;
- напішыце, на што вы будзеце звяртаць увагу ў ходзе работы вучняў, на што неабходна звяртаць увагу самім вучням;
- вызначце чаканы вынік кожнага этапу ўрока (што вучні будуць ведаць, умець і інш.);
- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы і вучні зможаце даведацца, ці авалодалі яны матэрыялам урока;
- падумайце аб карэкціруючых дзеяннях (калі вынікі этапаў урока будуць дасягнуты не ўсімі вучнямі);
- вызначце, з дапамогай якіх сродкаў вы арганізуеце самаацэнку вучняў;
- вызначце варыянты дамашняга задання для розных вынікаў выхаднога кантроля (дамашняе заданне павінна факусіравацца на гэтых выніках);
- вызначце крытэрыі поспеху пры выкананні дамашняга задання.